LAN ESPERIENTZIA PROGRAMA

San Benito Ikastolak Italiako G.B. Bodoni Iikastetxearekin batera antolaturiko “LAN-ESPERIENTZIA PROGRAMA”

Programa honen helburua hezkuntza kalitatea hobetzea, nazioarteko dimentsioa eta mugikortasuna  indartzea eta atzerrian lehen lan esperientzia bultzatzea da.

Programa hau aurrera eramateko 2 urtez Batxilergoko elkartrukeak partekatzen ari garen Italiako ikastetxea dugu bidelagun. Saluzzo herrian kokatuta dagoen Liceo Ginnassio Statale “ G.B: Bodoni” ikastetxea eta San Benito Ikastola dira proiektu honen sustatzaileak.

PROIEKTUAREN XEDEAK

Lazkaoko ikastolatik, udako oporraldian (uztailaren 14tik abuztuaren 30era arte), bi ikasle Italiara joan dira praktiketako lan esperientzia berriak bizitzera. Eremu eta mota ezberdinetako lanak egingo dituzte, 18 urte izanik ez baitira langile espezializatuak.

Saluzzo herrian lan egingo dute. Batak, “ Migrantes” izeneko elkarte batean atzerritarrekin lan egingo du eta, hauei laguntza eta asistentzia emateaz gain, bulegoko lan burokratikoak era gauzatuko ditu. Bigarrenak berriz, “La Luna e i falo” deituriko liburu denda kulturalean lan egingo du: bertan, liburuak saldu, bertako kafetegian zerbitzatu eta liburu dendako kontuak aurrera eramateko aukera izango du.

Italiako ikastetxetik ere bi ikasle etorri dira udako oporraldian. Hauek Pasaia San Pedroko Albaola museoan lan egingo dute bertan izango diren beharrei erantzunez, sarreran azalpenak emanez, ofizia lanetan etab.

PROGRAMA DE EXPERIENCIA DE TRABAJO organizado por San Benito Ikastola en colaboración con la escuela G.B. Bodoni de Italia.

El objetivo de este programa es fomentar la mejora de la calidad educativa, el refuerzo de la dimensión y la movilidad internacional y la primera experiencia laboral en el extranjero.

Para llevar adelante este programa contamos con la escuela que durante dos años ha realizado el intercambio de 2º de bachillerato con nosotros. Los promotores de este proyecto son el Liceo Ginnassio Statale “ G.B: Bodoni” de Saluzzo y San Benito Ikastola.

FINALIDAD DEL PROYECTO

Durante las vacaciones de verano (del 14 de julio al 30 de agosto), un alumno y una alumna de San Benito han ido a Italia a vivir nuevas experiencias laborales. Los trabajos a realizar son de distinta naturaleza puesto que, al tener 18 años, no son todavía trabajadores especializados.

Trabajarán en el pueblo de Saluzzo. Uno de ellos trabajará con inmigrantes en una asociación llamada "Migrantes" donde, además de ofrecer ayuda y asistencia, se encargará de trabajos burocráticos en la oficina. El otro trabajará en la librería cultural “La Luna e i falo” donde venderá libros, servirá en la cafetería y tendrá la oportunidad de llevar las cuentas de la librería.

De la escuela de Italia han venido dos alumnas en el período vacacional. Trabajarán en el museo Albaola de Pasajes de San Pedro respondiendo a las necesidades que surjan, informando en recepción, en trabajos de oficina, etc.