ELKARTASUN JAIALDIA - RWANDA

Elkartasun astearen inguruan urtero Areria Kultur Gunean  jaialdia ospatzen dugu eta, era honetan, beste hainbat ekintzekin batera,  Lazkaoko Rwandako taldeari Ghiarako herrian egiten dituzten lanetarako sosak biltzen laguntzen diegu.

ABENDUAK 16 ostirala
  IKASLEAK HASIERA
1. SAIOA HH 5 17:30etan
2. SAIOA Beste guztiak 18:00etan

Ondoren, kontutan izanik parte hartzaile kopurua geroz eta handiagoa dela eta segurtasun neurriengatik Areria Kultur gunearen edukiera errespetatu behar dugula, jarraitu behar diren hainbat ohar ematen dizkizuegu:

• HH5eko ikasleak 17:00etan Arerian egon beharko dute eta beste ikasleak 17:30etan.
  • Aldez aurretik HH5eko ikasleei 2 sarrera emango zaizkie doan eta besteei  sarrera 1 ikasleko.
  • HH5eko saiorako 16:45etan sarrerak salgai jarriko dira  2€tan Areriako leihatilan (pertsona bakoitzeko 2) eta 2. saiorako EZ DAUDE SARRERAK SALGAI JARTZEKO.
  • Abenduaren 15en, goizeko 10:00etan, HH5eko ikasleek ezik, beste guztiak beraien emanaldia inguruko ikastetxeko ikasleei eskainiko diete NOLEGA programaren barruan. Zuetako norbaitek egun honetan bertaratu nahiko balu leihatila 09:30etan irekiko da sarrerak erosi ahal izateko. Emankizuna amaitu arte ezin izango da aretotik irten.
  • HH5eko saioa amaitzerakoan Arerian dauden ikus-entzule guztiak kanpora irtengo dira atzeko atetik.
  • Haurra magalean eduki behar baduzue, kontutan izan pertsona heldu bat bezala kontatzen dela aretoaren edukiera osatzerakoan. Hortaz, ondoko eserlekua berea da eta ticketa behar du.
  • Bigarren saioan parte hartzen duten ikasleak aretotik irtengo dira beraien funtzioa amaitzerakoan. Txikienen kasuan soilik, LH2, gurasoak emanaldia ikusten ari badira,  beheko aretoan zainduko ditugu ikuskizunak irauten duen bitartean. Aretorik irteten denak ez du bueltatzeko aukerarik izango, ikasleei eta ikusleei zor zaien errespetuagatik.
  • Saio bakoitzean Ikastolaren logoa duten poltsak pasako dira Ghiarakoei lagundu ahal izateko sosak bitzeko asmoz.

Nahiz eta jakin ikasleen hainbat senide eta lagun emanaldia ikusteko aukerarik gabe geratuko dela hau izan da jaialdia antolatzeko aurkitu dugun erarik onena. Hortaz, eta gure arrazoiak ulertzen dituzuelakoan, jaso ezazue gure agurra eta esker ona.

FESTIVAL SOLIDARIO - RWANDA

Coincidiendo con la semana de la solidaridad todos los años celebramos un festival que, junto a otras muchas  actividades, nos ayudará a recaudar fondos para que el grupo  Rwanda de Lazkao pueda ayudar al pueblo de Ghiara.

16 DE DICIEMBRE, viernes
  ALUMNOS/AS COMIENZO
1ª SESIÓN HH 5 A las 17:30
2ª SESIÓN Resto de alumnos/as A las 18:00

A continuación, teniendo en cuenta que el número de participantes es cada vez mayor y que por medidas de seguridad debemos de respetar el aforo del recinto Areria, os hacemos llegar algunos avisos:

• Los alumnos/as de HH5 deberán estar a las 17:00 en Areria y el resto a las 17:30.
  • A cada alumno/a de HH5 se le darán gratis 2 entradas antes de la función y al resto 1 entrada por participante.
  • Para la función de los/as alumnos/as de HH5 se pondrán a la venta entradas a 2€ (2 por persona) en la ventanilla de Areria, a las 16:45 Para la 2ª actuación NO QUEDAN ENTRADAS PARA LA TAQUILLA.
  • El jueves 15 de diciembre, a las 10:00 de la mañana, exceptuando a los de HH5, los demás actúan dentro del programa NOLEGA ante alumnado de otras escuelas. Para quien quisiera asistir las entradas se pondrán a la venta a las 09:30 en ventanilla y no se podrá abandonar el recinto hasta el final.
  • Al finalizar la actuación de HH5 todos los alumnos/as y espectadores/as desalojarán el recinto por la puerta de acceso a la parte trasera del edificio.
  • Aunque algunos/as niños/as se sienten en el regazo de sus responsables cuentan como uno/a más a la hora de contar el aforo. Por lo tanto, le corresponde el asiento de al lado y necesita ticket.
  • Los alumnos/as de la 2ª actuación abandonarán Areria en cuanto termine su función. Sólo en el caso de los más pequeños (LH2) tendrán cuidadores en el caso de que sus responsables estén viendo el festival. La persona que abandone el recinto con anterioridad, no podrá regresar al mismo por el respeto que merecen los participantes y demás espectadores.
  • En cada una de las actuaciones se pasarán las bolsas que tienen el logo de la Ikastola con el objetivo de recaudar fondos para ayudar a los niños/as de Ghiara.

Aunque sabemos que algunos de los familiares y amigos de los alumnos/as participantes no podrán ver la actuación es la mejor manera que hemos encontrado para organizar el festival. Por lo tanto, con la certeza de que entendéis nuestras razones, os hacemos llegar nuestro saludo y agradecimiento de antemano.