Haur-Minbiziaren ikerketari laguntzeko edateko txokolatea

Otsailaren 15a Haur Minbiziaren Nazioarteko Eguna da. Horregatik hainbat ekitaldi solidario burutu ziren aurreko egunetan. Horietako bat, SUPER H elkarte gipuzkoarrak bultzatuta, nahiz eta ideia Kataluiniako den: haur minbiziaren ikerkuntzaren alde gure ikastolan "txokolatada" solidarioa  antolatzea,  "Zikindu zaitez!!" lemarekin.

San Beniton, otsailaren 14ean, DBH3ko ikasleak izan ziren ekimen honen antolatzaileak. Iztueta baserrikoek lagunduta txokolate goxo-goxoa prestatu zuten eta ikasleen harrera ikaragarria izan zen, 400€ lortu zituztelarik. Hauek bai ederki zikindu zirela haur hauen alde!

CHOCOLATADA SOLIDARIA PARA LA INVESTIGACIÓN DEL CÁNCER INFANTIL

El 15 de febrero es el Día Internacional del Cáncer Infantil y, por ello, se organizan infinidad de actos solidarios. Uno de ellos es el que nos cuenta la organización de Gipuzkoa SUPER H, aunque la idea llega de Catalunya, donde nos invita a organizar en la ikastola una chocolatada solidaria por la investigación del cáncer infantil bajo el lema  ¡Mánchate por el cáncer infantil!

En San Benito, el 14 de febrero, fueron los alumnos/as de 3º de la ESO los organizadores de esta iniciativa. Gracias a la colaboración del caserío Iztueta prepararon un rico chocolate que fue muy apreciado por el resto del alumnado y se consiguieron recaudar 400€. ¡Éstos sí que se mancharon en favor de estos niños/as!