San Benitoko ikasleak Donostia International Physics Center-en

Ikastolako bigarren batxilergoko zientzitako ikasleak Donostia International Physics Center (DIPC) eta Materialen Zientzia Zentroak (CSIC-UPV/EHU) bisitatu zuten ostiralean.
Ekimen honen helburua nanozientzia eta materialen zientzia arloan ikerketan diharduten profesionalen ibilbidea eta egunerokoa zertan datzan gazteei erakustea da.
Hiru laborategi bisitatu zituzten, DIPCko Kalkulo zentroa, Nanofisika eta Nanozientzia Laborategia eta Polimeroen kimika laborategia.
Ikerlariek laborategietako lanaren nondik norakoak azaldu zituzten, tresna eta makinen erabilpena erakutsiz eta beren lanaren helburuak azalduz.
Ea urte batzu barru San Benitoko ikertzaile bat dugun!!!

Los alumnos/as de San Benito en el International Physics Center

Los alumnos/as de ciencias de 2º de bachillerato  visitaron el viernes International Physics Center (DIPC) y el Centro Científico de materiales de Donostia.
El objetivo de esta visita es mostrar a los jóvenes en qué consiste el trabajo diario de los profesionales que trabajan en el campo de la nanociencia y la ciencia de los materiales.
Visitaron tres laboratorios, el centro de Cálculo DIPC, el laboratorio de Nanofísicay Nanociencia y el laboratorio químico de Polímeros.
Los investigadores mostraron en qué consiste el trabajo de los laboratorios, enseñando el funcionamiento de las máquinas y explicando los objetivos de su trabajo.
¡A lo mejor en el futuro tenemos algún/a investigador/a de San Benito!