PIZTU JAKINMINA TOPAKETAK ALTSASUN

San Benito Ikastolako ordezkariek maitzaren 10ean parte hartu zuten Altsasuko Iortiako Kulturgunean antolatutako topaketetan.

Egun honetan DBHko praktika onak partekatu dituzte. Esperientziak oso anitzak eta interesgarriak entzuteko eta partekatzeko aukera izan dute: diziplina desberdinak, diziplinartekoak, irakasgai zein irakasleen  koordinazioa… Ikasleak ere izan dituzte beraien esperientzia kontatzen.

Elkarrekin ikastolen sarea indartzea da helburu. Eman eta hartu horretan, elkarrekin ikastea, elkarrekin jakinmina piztu eta aberastea. Horretarako, denon partehartzea ezinbestekoa izan da.

ENCUENTROS “PIZTU JAKINMINA”

Representantes de San Benito Ikastola participaron el 10 de mayo en los encuentros organizados en el Centro Cultural de Iortia de Alsasua.

Este día han compartido buenas prácticas de la ESO. Han tenido la oportunidad de escuchar y compartir experiencias muy diversas e interesantes: disciplinas diferentes, interdisciplinares, coordinación de asignaturas y profesorado… También han tenido a alumnos y alumnas contando su experiencia.

El objetivo es interactuar para fortalecer la red de ikastolas. Dar y recibir, aprender juntos, despertar la curiosidad y enriquecernos juntos. Para ello ha sido imprescindible la participación de todos.