Guraso Eskola

       Pardela ez da kentzen, haurrak utziko du

       Pixoihala kentzea haurraren garapen-prozesuan urrats garrantzitsua da, baina ez da erraza. Gaitasuna eta gogoa behar ditu umeak; gaitasuna esfinterrak kontrolatzeko, aurre hartzeko eta eusteko; eta gogoa, aski erosoa zaion egoera bat utzi eta komun ezezagun batean txiza edo kaka egiteko laguntza eskatzeko.

De la reacción a la conexión: por qué la educación debe hablar el lenguaje de las emociones.

Diana de Horna: Madre, Proyecto 'Esto no es una escuela'

Bizitzan sortzaile izateko gaitasuna elikatuz

GAUR EGUNGO GARAI HIPERESTIMULATZAILE ETA HIPERBISUAL HAUETAN, TELEBISTA, TABLET, SAKELAKO ETA IRAGARKIETATIK IRUDIZ BONBARDATURIK BIZI GAREN ARO HONETAN, OSASUNGARRIA DA HAURREI EUREN KABUZ ISTORIOAK IRUDIKATZEKO ABAGUNEAK ESKAINTZEA. 

 

NEREA MENDIZABAL: "Komunikazio Ez Bortitzaren helburua haurrarekin konektatzea da, ez ezer aldaraztea"

BEGIRADA KONTUA DA. HAURRAREN —BESTEAREN— PAREAN JARTZEA. NORBERARENA ETA BESTEARENA KONTUAN HARTZEA, ZAINTZEA. ETA SINTONIZATZEA. ZIGOR, MEHATXU ETA XANTAIETATIK HARAGO HARREMANTZEKO BIDE BAT DEFENDATZEN DU PSIKOPEDAGOGOAK.

HH - LH

Tell Fusta

Sonia Kliass: “El juego es la actividad central del niño”

HH - LH

 

“MUNDUA UMEAREN NAHIERAN EGOKITZEN BADUGU, UMEA EZ DA MUNDURA EGOKITZEN GERO”

Hainbat ikastetxetan, haurren hezkuntzari buruzko hitzaldiak ematen ari da Alvaro Beñaran psikomotrizista eta pedagogoa (Donostia, 1957). Irakasleei psikomotrizitate arloko ikastaroak ere ematen dizkie. Pedagogia terapeutikoan lizentziaduna da, eta Bergarako UNEDeko psikomotrizitate eskolako irakaslea.

HH

 

SONIA KLIASS: "Límites y gestión de conflictos en el O-3"

HH 1.zikloa